Sprawdź co ciekawego publikujemy w mediach społecznościowych! Obserwuj relacje w wycieczek!

o firmie

Dokąd jeździmy?
Jeździmy na wschód. Nasza specjalność to państwa leżące przy wschodniej granicy Polski, Rosja, państwa kaukaskie, Azja Środkowa i Bliski Wschód. Te regiony znamy jak własną kieszeń. Oprócz tego, z naszymi stałymi klientami jeździmy w najbardziej niedostępne zakątki wszystkich kontynentów.

Wycieczki na które można zapisać się za pośrednictwem naszej strony internetowej stanowią tylko część oferty. Mamy możliwość zorganizowania wypraw dla dowolnej liczby osób, w dowolnym terminie i w dowolne miejsce. W zależności od potrzeb współpracujemy ze sprawdzonymi hotelami klasy turystycznej oraz renomowanymi obiektami o wysokim standardzie. Pozwala to dostosować się do finansowych możliwości Klienta.
Nasza specjalność to wyjazdy organizowane na zamówienie poszczególnych klientów – od dużych korporacji do pojedynczych podróżników. Organizujemy: wycieczki kulturoznawcze i przyrodnicze, pielgrzymki, eventy integracyjne dla pracowników, spływy, rejsy, wyprawy koleją, samolotem, pieszo. Realizujemy programy indywidualne, „szyjemy na miarę” wg wskazówek zamawiających. Oprócz tego, organizujemy indywidualne zapisy na wycieczki katalogowe, dostępne na naszej stronie głównej w zakładce wycieczki.

Informacje o posiadanych przez nasze biuro zgodach i zezwoleniach, przy pomocy których dbamy o Państwa spokój i bezpieczeństwo, znajdują się w zakładce informacje dla klienta. Jesteśmy członkiem Warszawskiej Izby Turystycznej i Izby Turystyki RP. Zapraszamy do współpracy instytucje i biura podróży z całej Polski.

Kim jesteśmy?
Jesteśmy grupą osób, które chcą zostawić świat trochę lepszym niż go zastały. Wierzymy, że świat jest lepszy, kiedy ludzie rozumieją otaczającą ich rzeczywistość. Podróż, a przede wszystkim spotkania z ludźmi, to jeden z najlepszych sposobów na poznanie świata. Chcemy być platformą na której turyści z różnych stron Polski będą się wzajemnie poznawać i wyruszać na spotkania z mieszkańcami, kulturą i przyrodą innych krajów i regionów.

Pionierem przecierającym kresowe ścieżki w charakterze przewodnika i pilota był i jest nadal, historyk Waldemar Ławecki. Z czasem dołączyło do niego wiele osób, między innymi Joanna Dudek-Ławecka i Michał Golubiewski, którzy są właścicielami biura, oraz szereg współpracowników, którzy często współpracują z nami od kilkunastu lat.

Początki działalności
Początki naszej działalności sięgają połowy lat 90-tych. Wówczas nie było jeszcze zbyt wielu biur specjalizujących się w wyprawach na wschód od Polski. Nie mieliśmy prawie konkurencji, która proponowała swoim klientom niesprawdzone, wyszukane naprędce w inernecie, tanie usługi. Po latach komunistycznego zniewolenia dopiero rozpoczynały się prawdziwie wolne wyjazdy. Do dziś niektórzy z nas z sentymentem wspominają „pociągi przyjaźni”. Docierało się nimi do egzotycznych miejsc takich jak Samarkanda, Buchara, Ułan Bator, Moskwa czy Leningrad. Handlowało się dżinsami i zaprzyjaźniało się przy gorzałce z braćmi słowianami (i nie tylko słowianami). Ale to jeszcze nie była prawdziwa turystyka, po dowolnie wybranych trasach, bez obawy, że po zjeździe z trasy natychmiast pojawi się patrol milicyjny i groźnie powie – „nielzia”. Poznawanie innego świata dopiero się zaczynało.

BezKRESY
Przez wiele lat organizowaliśmy różnorodne wyjazdy na nasze niegdysiejsze Kresy. Zdobyliśmy masę doświadczeń i wyspecjalizowaliśmy się w wyjazdach na wschód od obecnych granic Polski. Kresy to nie tylko obszar obejmujący różne krainy geograficzne, różne obszary etniczne, to słowo przywołujące pewien styl życia, filozofię życia, przemyślenia, wzruszenia i nostalgię. Kresy to porohy Dniepru, brzegi Rosi, Siniuchy, Zbrucza, Strypy, ale i Niemna, Piny i Dźwiny. To stoki Czarnohory, ale i błota pińskie. To Humań, Bracław, Zbaraż, Buczacz, Kamieniec Podolski, ale i Lwów, Kobryń, Wilno.

Pierwsze logo naszej firmy składało się z konturów obecnej Polski, wcinających się z lewej strony w słowo Kresy. Z konturów Polski, przez literę “K” przechodziły biegnące na wschód promienie. Z czasem Kresy okazywały się coraz bardziej bezkresne, a nasze żółto-niebieskie logo przestało pasować do stopniowo unowocześnianych materiałów reklamowych. Naszego starego loga, chociaż bardzo je lubimy, używamy coraz rzadziej.

Trochę o miejscach w których nas odwiedzaliście
Od września 2005 roku przez 5 lat prowadziliśmy działalność w byłym hotelu „Europejskim” przy Krakowskim Przedmieściu 13. Po rozpoczęciu remontu hotelu, przez ponad 6 lat zajmowaliśmy równie miłą i dogodną lokalizację na warszawskim Rynku Starego Miasta 25/2. Tam wytrzymaliśmy do początku jesieni 2019 roku. Lokal stał się dla nas za ciasny, a wymogi konserwatora zbyt uciążliwe. Zmieniliśmy lokal na znacznie większy. Mieści się on na Nowym Mieście, przy ulicy Długiej, na parterze kamienicy z numerem 16. Znaliśmy ten lokal od początku naszej działalności. Mieściła się tu bowiem siedziba naszego stałego klienta: Izby Aptekarskiej. Izba potrzebowała jeszcze większej powierzchni, a my z przyjemnością zajęliśmy ich miejsce.

Każdy z Państwa jest u nas zawsze mile widziany. Szczegóły wyjazdu najlepiej omówić osobiście, przy filiżance kawy.

REFERENCJE 2019

REFERENCJE 2018

REFERENCJE 2017

REFERENCJE 2016

REFERENCJE 2015 i starsze

RELACJE Z WYCIECZEK

Wyślij zapytanie
Skontaktuj się z nami. Mamy wycieczkę specjalnie dla Ciebie.

Wysyłając formularz potwierdzasz, że akceptujesz politykę prywatności i nie wnosisz zastrzeżeń.